اخبار, اخبار, اسلاید شو, رویداد ها, گزارش تصویری

گردهمایی مدیران و کارشناسان مراکز رشد اقماری

گردهمایی مدیران و کارشناسان مراکز رشد اقماری با حضور حبیب الله میرغفوری رییس پارک علم و فناوری یزد، نوید نصیری زاده معاون خدمات فناوری و علی اکبر قیومی معاون توسعه فناوری در روز دوشنبه نهم بهمن ماه به میزبانی پارک علم و فناوری و در سالن باقر العلوم دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار شد.

️حبیب الله میرغفوری، ریاست پارک علم و فناوری یزد ضمن تبریک اعیاد گذشته و پیش رو، از زحمات مسئولین مراکز رشد تقدیر به عمل آورد و در رابطه با اهمیت مراکز رشد در جذب نیروهای نخبه و پرورش آن‌ها نکاتی را ذکر کرد. وی در توضیح این امر به اهمیت مراکز رشد در جذب نیروهای نخبه و پرورش آنها به عنوان نیروهای پیشران رشد و توسعه فناوری کشور اشاره نمود.

وی همچنین افزود مرکز جامع پیش رشد که اخیرا در پارک علم و فناوری یزد شروع به کار نموده، با هدف رشد تیم‌های صاحب ایده و فناور و آموزش اصول کسب و کار و مدیریت به آنها ایجاد شده که در همین راستا دوره‌های آموزشی الزامی نیز برای آنها تدارک دیده شده است.

در آخر نیز به لزوم تکرار این جلسات و بررسی مسائل مراکز به صورت متناوب تاکید نمود.
️در ادامه صحبت‌های وی، معاونین پارک نیز نکاتی را در رابطه با مراکز رشد اقماری و شرکت‌های مستقر در آن ذکر کردند.
آنان از برگزاری دوره‌های توانمندسازی به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی برای شرکت‌ها نام بردند و از مدیران خواستند تا با پیگیری بیشتری شرکت‌ها را جهت استفاده از این رویدادها ترغیب نمایند. همچنین مشاوره و منتورینگ نیز یکی دیگر از خدماتی بود که در این نشست از آن نام برده شد.

در پایان این گردهمایی نیز از خانم نگارش، کارشناس مرکز رشد کشاورزی که در آستانه بازنشستگی می‌باشند بابت زحماتشان طی مدت همکاری با پارک تقدیر به عمل آمد.

🔸 روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد
🌐 Ystp.ac.ir

🔸 با ما همراه باشید.
▶️ https://eitaa.com/Ystp_i