زمینه فعالیت­های اولویت دار در پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات

با توجه به تغییرات سریع در حوزه فناوری اطلاعات در جهان هم‌ اکنون زمینه‌های زیر به عنوان زمینه‌ های دارای اولویت جهت پذیرش و حمایت در پردیس فاوا در نظر گرفته شده ‌است:

مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری یزد در 23 آذر 1381 فعالیت رسمی خود را به عنوان اولین مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور آغاز نمود .

از سال 1396 تا کنون با تبدیل شدن به پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یکی از 3 پردیس تخصصی فناوری پارک علم و فناوری یزد، در حال فعالیت می‌باشد. پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات از هسته ­ها و شرکت­های فناوردرحوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات حمایت می­کند. این حمایت با هدف کمک به تبدیل حداقل محصول قابل ارائه، به محصول آزمایشگاهی و یا ارتقا فناوری لازم جهت افزایش آمادگی محصول موجود برای ورود به بازار هدف انجام می­شود.

حمایت­ های پارک علم و فناوری یزد برای شرکت­های فناور مستقر در قالب حمایت ­های مادی و معنوی ارائه می­ گردد.

حمایت­ های مادی شامل حمایت­ های مالی بصورت اعتبار در قالب جدول حمایتی در بسته­ هایی بازاریابی، تبلیغات و تجاری­ سازی، مالکیت فکری، توسعه کسب وکار، توسعه محصول و توانمندسازی می­ باشد

حمایت­ های معنوی شامل ارائه خدمات پذیرش و ارزیابی، مجوز فناوری، کمک در کسب قراردادهای پژوهشی و فناوری، ایجاد بستر هم ­افزایی و شبکه­ سازی و… می ­باشد.

کلیه شرکت­های فناور مستقر در پارک می­توانند از سایر مزایای قانونی درپارک از جمله ماه 9 قانون حمایت از شرکت­ها و موسسات دانش­بنیان و تجاری­سازی نوآوری­ های و اختراعات(مزایای قانونی مناطق آزاد درخصوص روابط کار، معافیت مالیاتی و عوارض گمرکی، سرمایه­ گذاری خارجی و مبادلات مالی بین­ المللی) بهره ­مند شوند.

راه های ارتباطی با مدیر پردیس:

آقای اسماعیل کریمی