مرکز رشد دانشگاه یزد اسلامی واحد یزد

اهداف مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد :

آقای دکتر محمد مهران لسان صدق ، مدرک  دکتری کامپیوتر (نرم افزار ) عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد

مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در تاریخ 15/5/1387 با شماره مجوز 1282-103 از سوی معاونت فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور با زمینه تخصصی صنعت نساجی و پوشاک تحت عنوان مرکز رشد فناوری نساجی با پذیرش 6 واحد فناور شروع به کار کرد. در سال 1393 این مرکز با مجوز سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی زمینه فعالیت خود را گسترش داد و با عنوان مرکز رشد فناوریهای نوین در تهیه و تولید مواد و تجهیزات پیشرفته پلیمری، سرامیکی و فلزی ادامه فعالیت داد و در حال حاضر به صورت یک مرکز رشد عمومی در خصوص کلیه ایده های نوین در رشته های مختلف علاوه بر زمینه های تخصصی گذشته به فعالیت خود ادامه می دهد.

مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با هدف خلق ارزش برای مشتریان خود از طریق نیروی انسانی توانمند، برند معتبر و زیر ساخت پیشرفته؛ با تکیه بر مزیت‌های نسبی منطقه‌ای می‌کوشد تا: با ایجاد ارتباط سازنده، پرورش نوآوری و تسهیل انتقال دانش بین موسسات فناور، بازار، دانشگاه و جامعه، به توسعه و تجاری‌سازی فناوری در محدوده‌ی ملی و بین‌المللی مبادرت ورزد.

مرکز رشد ساختار حمایت کننده از شکل گیری موسسات دانش بنیان است که به شکل گیری شرکت های فناور از هسته های چند نفره کمک مینماید.

حمایت های قانونی، مشاوره های فنی و تخصصی، مشاوره های بازاریابی و مدیرتی، دسترسی به زیر ساخت های مورد نیاز توسعه فناوری، ارائه و اتصال به شبکه های توسعه دهنده فناوری از جمله خدماتی است که توسط این مرکز ارائه می گردد.

راه های ارتباطی با مدیر پردیس:

محمدمهران لسان صدق