اخبار, اخبار, اسلاید شو

دورهمی شرکت‌های پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری یزد با معاون خدمات فناوری پارک

 

در روز چهارشنبه 5 بهمن ماه 1402 با حضور نوید نصیری زاده معاون خدمات فناوری پارک علم و فناوری یزد، اسماعیل کریمی، مدیر پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات نشست دورهمی با شرکت‌های فناور این پردیس، برگزار شد.

در این نشست که در سالن آفرینش ساختمان شهید احمدی روشن برگزار شد، نصیری زاده ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی(علیه السلام) و روز مرد، به لزوم برگزاری این نشست‌ها به صورت متناوب و همفکری و هم‌افزایی شرکت‌ها با مسئولین پارک تاکید نمود.

در ادامه شرکت‌ها به بیان مشکلات و مسائل مختلفی در حوزه‌های تسهیلات بانکی، چالش‌های نیروی انسانی، مسائل بیمه و مالیاتی، چالش‌های قرارداد با دستگاه‌های دولتی و سامانه‌های اطلاعاتی پارک بیان نموده و پیشنهاداتی برای بهبود چالش‌ها و مشکلات ارائه دادند. برخی شرکت‌ها نیز پیشنهادات خود را برای رفع نیازهای بازار و جامعه ارائه دادند و به معرفی توانمندی خود پرداختند.

کریمی با تأکید بر نیاز به برگزاری ماهانه این دورهمی‌ها در این پردیس، اظهار داشت برنامه‌ریزی اولیه جهت برگزاری این گونه دورهمی‌ها به صورت ماهیانه انجام شده و مشارکت فعال شرکت‌ها را خواستار شد.

در پایان نصیری زاده از تمام شرکت‌ها خواست تا با پیگیری و کنشگری سازنده علاوه بر مطالبه‌گری، در راستای بهبود امور و حل مشکلات گام بردارند.

🔸 باما همراه باشید.
▶️ https://eitaa.com/Ystp_ir