اخبار, اسلاید شو, رویدادهای آموزشی, گزارش تصویری

بازدید دانشجویان بین الملل دانشگاه یزد از پارک علم و فناوری

 

 

در یک برنامه همکاری مشترک بین پارک علم و فناوری و دانشگاه یزد، دانشجویان خارجی این دانشگاه از پارک علم و فناوری بازدید کردند‌.

در این بازدید محمد قویدل، مدیر امور بین الملل پارک، ضمن خوشامدگویی به دانشجویان و هیات همراه به معرفی پارک و فعالیت های آن پرداخت و در ادامه به سوالات دانشجویان در خصوص تعامل با پارک، تاسیس شرکت، همکاری با شرکت های مستقر در پارک و حمایتهای پارک از شرکت ها پاسخ داده شد.

علی میروکیلی مدیر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه یزد،به همکاری های دانشگاه و پارک در خصوص توسعه دانش بنیان اشاره نمود و پیشنهاد داد چهارچوب همکاری ها و زمینه سازی برای شناخت بهتر دانشجویان از پارک با همکاری دانشگاه تدوین گردد تا آنها بتوانند همکاری مستمری با پارک داشته باشند.

بازدید از مرکز فناوری اقبال،فضای کار اشتراکی،شرکت های طیف زمین و پارس زیگماد از دیگر بخش های این بازدید بود.
هدف این برنامه همفکری در خصوص همکاری های دانشگاه یزد و پارک علم و فناوری و آشنایی دانشجویان خارجی با فعالیت های پارک و شرکت های دانش بنیان مستقر در آن و بررسی استفاده از امکانات و ظرفیت های مجموعه برای دانشجویان غیر ایرانی بود.

گفتنی است،در این رویداد رییس اداره امور دانشجویان غیر ایرانی،رییس اداره کنسول و خدمات بین الملل و کارشناسان مرتبط هیات را همراهی کردند.

 

🔸 روابط‌عمومی پارک علم و فناوری یزد

🔸 باما همراه باشید.
▶️ https://eitaa.com/Ystp_ir