اخبار, اخبار, اسلاید شو, رویداد ها

برگزاری کمپین دو روزه تخصصی آشنایی با قوانین و مقررات مالیاتی و فرآیندهای جدید دانش‌بنیانی

 

کمپین دو روزه تخصصی آشنایی با قوانین و مقررات مالیاتی و فرآیندهای جدید دانش‌بنیانی توسط شتابدهنده پیشگامان با همکاری مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به میزبانی پارک علم و فناوری یزد در روز‌های شنبه و یکشنبه، 19 و 20 اسفند ماه، برگزار شد.

این رویداد که با هدف توانمندسازی شرکت های فناور و دانش بنیان در حوزه های کسب و کار به ویژه حوزه های مالی و مالیاتی و فرآیندهای جدید دانش بنیانی برگزار گردید، طی دو روز با برگزاری دو نشست و ارائه مشاوره های تخصصی به کار خود پایان داد.

نشست های این کمپین با موضوعات، «آشنایی با قوانین و مقررات مالیاتی» با ارائه عباس باقی، مدیر مرکز رشد زیست فناوری پارک علم و فناوری و مشاور امور مالی و مالیاتی و  همچنین « آشنایی با فرآیندهای جدید دانش‌بنیانی» با ارائه مجتبی میرجلیلی، کارگزار ترویج معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برگزار شده و در پایان نیز به سوالات و مسائل شرکت ها پاسخ داده شد.

در ادامه نشست ها، میز مشاوره های تخصصی با حضور مشاوران خبره استانی با موضوعات مالی و مالیاتی، بیمه و تامین اجتماعی، منابع انسانی، فرآیند صادرات و واردات کالا، تامین مالی و جذب سرمایه، حقوق کسب و کار، ثبت برند و مالکیت فکری برگزار شد.

 

با ما در پیامرسان ایتا همراه باشید.

▶️ https://eitaa.com/Ystp_ir