اخبار, اخبار, اسلاید شو

آغاز به کار اولین رویداد ملی نیازمحور فناورانه در حوزه هوشمندسازی نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت عتف

 

مسعودنیک سیرت، دبیر اجرایی اولین رویداد ملی نیازمحور فناورانه و مدیر فن بازار منطقه‌ای استان یزد در حوزه هوشمندسازی نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت عتف از اغاز به کار این رویداد در روز اول اسفند خبر داد. این رویداد اول تا سوم اسفند ماه در محل سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران ادامه خواهد داشت.

سید حبیب الله میرغفوری به عنوان دبیر علمی این رویداد در مراسم افتتاحیه رویداد ضمن تشکر از اعتماد مرکز نظارت ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم تحقیقات و فناوری در سپردن مسئولیت دبیرخانه رویداد به پارک علم و فناوری یزد، گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه نمود. در این رویداد بالغ بر ۷۰ محصول فناورانه مرتبط با هوشمندسازی به دبیرخانه ارسال شده است که ضمن انجام ۲۴۰ نفر ساعت ارزیابی اولیه تعداد ۲۲ طرح برای ارائه حضوری در رویداد انتخاب شده است.

دکتر زمانیان رئیس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران به عنوان میزبان این رویداد نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خوشامدگویی به مدعوین گزارشی از فعالیت های این سازمان ارائه نمود. وی همچنین بیان کرد در بین ۸ حوزه‌ی مدنظری که وجود دارد در حوزه هوش مصنوعی تاکید بیشتری داریم؛ وی همچنین بیان نمود کشور ما از لحاظ پژوهش و تحقیقات رتبه خوبی را داراست و با یادآوری سخنان مقام معظم رهبری تاکید کرد که با جهاد علمی می‌توانیم در بازارهای ملی و بین‌المللی موفق شویم.

روح‌الله رازینی به عنوان رئیس مرکز نظارت ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم تحقیقات و فناوری به عنوان رئیس رویداد ضمن تشکر از پارک علم و فناوری یزد و سازمان پژوهش های علمی و صنعتی، اظهار کرد: در این رویداد، شبکه‌سازی و به هم‌رسانی نقش‌آفرینان متعدد زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور با محوریت پارک‌های علم و فناوری جهت حل مسائل و رفع نیازهای فناورانه مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم، تحقیقات، فناوری از طریق فعال‌ کردن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های علمی و فناورانه دانشگاه‌ها، مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری، واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان تا به دست آوردن نتیجه و حل مسایل مورد توجه قرار می‌گیرد.

دکتر محمدعلی نژاد معاون فناوری و‌نوآوری وزارت علوم،تحقیقات و فناوری نیز در این مراسم از آمادگی این معاونت برای حمایت از طرح های برتر معرفی شده توسط دبیرخانه خبر داد و اظهار داشت برگزاری چنین رویدادهایی به خلق ارزش در یک زنجیره خدمت کمک می‌کند زیرا حضور فناوری یکی از مباحث مهم از منظر بالا بردن سرعت و دقت رشد می‌باشد.

دکتر زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز هوشمندسازی در حوزه نظام آموزش عالی را یک ضرورت برای این وزارتخانه دانست و ضمن تشکر از ریاست مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت عتف بر تغییر نگاه سایر معاونت ها و بخش های این وزارتخانه به منظور استفاده از ابزار هوشمندسازی تأکید نمود.

🔸 با ما در پیامرسان ایتا همراه باشید.

▶️ https://eitaa.com/Ystp_ir