اخبار

۱۸ مردادماه؛ برگزاری دومین رویداد «تانا» در پارک علم و فناوری یزد

دومین رویداد تانا یزد با حضور جمعی از مسئولان، مدیران دستگاه‌های اجرایی، ایده‌پردازان، و مدیران شرکت‌های فناور و دانش‌ بنیان، روز چهارشنبه ۱۸ مردادماه در پارک علم و فناوری یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، دکتر نوید نصیری زاده، معاون خدمات فناوری پارک علم و فناوری یزد، در ابتدای این مراسم طی سخنانی برگزاری این رویداد را یک اتفاق بزرگ دانست و گفت: خوشبختانه در چندین سال اخیر اتفاقات خوبی در حوزه فناوری، نوآوری و دانش بنیان رقم خورده است و کشور توانسته به یک رشد و بالندگی چشم‌گیری برسد.

وی افزود: یکی از بحث‌های عمده‌ای که در ذیل برنامه‌های پارک علم و فناوری دنبال می‌شود، به هم رسانی نیازها و چالش‌هایی است که پیش روی بخش‌های دولتی، صنعتی، خصوصی، نخبگان و شرکت‌های فناور و دانش بنیان است.

وی ضمن قدردانی از زحمات عوامل برگزارکننده، ابراز امیدواری کرد که این رویداد بتواند در رفع مشکلات و چالش‌های بخش‌های مختلف کشور پاسخگو باشد و در رشد و ارتقای شرکت‌های فناور و دانش بنیان استان و کشور نقش مفیدی را ایفا کند.

در ادامه بخش افتتاحیه این رویداد، ۱۷ شرکت منتخب داوری اولیه به ارائه ایده‌های خود در راستای نیازی که مطرح شده بود، پرداختند.