اخبار, اخبار, اسلاید شو

 مصاحبه سید حبیب الله میرغفوری، رئیس پارک علم و فناوری استان یزد، در رابطه با شعار سال

 

رئیس پارک علم و فناوری یزد: «تلاش برای تحقق شعار سال، محور کاری پارک علم و فناوری یزد در سال جاری خواهد بود».

 

سید حبیب الله میر غفوری، رئیس پارک علم و فناوری یزد در گفتگو با روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، تلاش برای تحقق شعار سال را مهمترین محور کاری این سازمان در سال جدید دانست.

میرغفوری، مشارکت مؤثر و حضور پررنگ سرمایه‌های مردمی را لازمه جهش تولید در کشور دانست و افزود ارتقاء و افزایش تولید، به عنوان تنها مسیر برون رفت از مشکلاتی همچون رکود، تورم، اشتغال و… فقط و فقط با مشارکت مستقیم مردمی محقق خواهد شد.

وی توسعه فعالیت‌‎های شرکت‌های دانش بنیان و فناور را از مصادیق مشارکت مستقیم مردم در اقتصاد دانست و اظهار داشت، حوزه دانش بنیان که در گفتمان نوروزی امسال رهبری نیز برای سومین سال متوالی، مورد تأکید قرار گرفت، اساساً خصوصی و مردمی است و توسعه این مسیر تأثیر تعیین‌کننده‌ای در تحقق راهبردهای مشارکت مردم در اقتصاد خواهد داشت.

رئیس پارک علم و فناوری یزد توسعه زیرساخت‌های موجود در حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و طراحی و تصویب ساختار سازمانی مناسب برای سرویس‌دهی بهتر به فعالان حوزه فناوری و اقتصاد دانش بنیان در استان یزد و همچنین توسعه شبکه‌های همکاری با نهادهای متقاضی فعالیت در این زمینه را به عنوان اولویت‌های اجرایی پارک علم و فناوری یزد در سال جاری معرفی نمود.