اخبار, اخبار, اسلاید شو

بازدید سرپرست پردیس اقماری پارک علم و فناوری از مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه اردکان

 

بازدید فرناز آسا، سرپرست پردیس مراکز رشد اقماری و مسعود نیک سیرت مدیر بازاریابی پارک علم و فناوری یزد از مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه اردکان با حضور سید سیامک یاسینی اردکانی، مدیر این مرکز و همراهی مجید صادقی‌نیا معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صورت گرفت.

در این بازدید اقدامات و فعالیت‌های سال گذشته این مرکز جهت جذب، استقرار و حمایت از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان ارائه شد. برگزاری جلسات متناوب در فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی شهرستان جهت حل مسائل مربوطه، اختصاص فضا و زیرساخت‌های الکترونیکی و پژوهشی، پیگیری ساخت و توسعه فضای استقرار جدید، تلاش برای افزایش تعاملات در راستای فناوری شرکت‌های مستقر با صنایع بزرگ و مهم مستقر در شهرستان اردکان و استان یزد و همچنین تلاش برای جذب سرمایه از محل اعتبارات مختلف گفتگو شد.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه اردکان در ادامه به بیان اهداف و برنامه‌های مهم مرکز در سال جدید پرداخت. بازاریابی و تجاری‌سازی محصولات فناورانه، برگزاری دوره‌های ترویجی، آموزشی و توانمندسازی با هدف جذب دانشجویان، صاحبان ایده و کارآفرینان، تلاش برای جذب حداکثری تسهیلات، استفاده حداکثری از پتانسیل‌های شهرستانی و استانی در دستور کار مرکز قرار دارد. بازدید از فضای شرکت‎های مستقر در این مرکز و رسیدگی به مسائل مرتبط با شرکت‌ها، از برنامه‎های دیگر این بازدید بود.

 

با ما در پیامرسان ایتا همراه باشید.

▶️ https://eitaa.com/Ystp_ir