اخبار, اخبار, اسلاید شو

 نشست نمایندگان صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی بارمان افق نصر با شرکتهای فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری یزد

 

نشست نمایندگان صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی بارمان افق نصر با شرکت‎های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری یزد

صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی سرمایه‎گذاری خطرپذیر شرکتی بارمان افق نصر فعال در زمینه سرمایه‎گذاری جسورانه بر روی طرح‎های فناور، در روز سه شنبه 12 تیرماه در پارک علم و فناوری یزد با شرکت‎های مستقر در این پارک دیدار و گفتگو نمود.

در این نشست نخست نوید نصیری زاده، معاون خدمات فناوری پارک، ضمن خیر مقدم به حاضران، به معرفی خدمات فناوری پارک پرداخت. نصیری زاده یکی از خدمات فناوری که توسط پارک به شرکت‎ها ارائه می‎شود را تأمین مالی و جذب سرمایه عنوان نمود. وی از جذابیت بالای حوزه فناوری برای سرمایه‎گذاری گفت و به تعدادی از سرمایه‎گذاری‎های انجام شده به عنوان مصادیق سرمایه گذاری موفق اشاره کرد.

علی اکبر قیومی، معاون توسعه فناوری پارک نیز ضمن اشاره به زیست بوم نوآوری و فناوری استان و نقش پارک علم و فناوری یزد در آن، به تشریح توانمندی‎ها، ظرفیت‎ها، خدمات و بخش‎های گوناگون این پارک جهت همکاری پرداخت.

در ادامه تعدادی از شرکت‎های حاضر در این نشست که خواستار جذب سرمایه‎ بودند، به معرفی محصولات و طرح‎های خود پرداختند و اطلاعاتی راجع به بازار، پیش‎‎بینی فروش، میزان سرمایه مورد نیاز و مدت زمان بازگشت سرمایه ارائه کردند.

در پایان نیز مؤذن زاده، مدیرعامل صندوق، ضمن تشکر از شرکت‎ها از تغییر ریل شرکت هلدینگ جهاد نصر به سمت حوزه دانش بنیان و آمادگی صندوق خطرپذیر شرکتی بارمان افق نصر برای سرمایه‎گذاری بر روی شرکت های فناور و دانش بنیان گفت.

در پایان این نشست نمایندگان صندوق خطرپذیر شرکتی بارمان افق نصر از پارک علم و فناوری یزد بازدید به عمل آوردند.

 

🔸 با ما در پیامرسان ایتا همراه باشید.

▶️https://eitaa.com/Ystp_ir