اخبار, اخبار, اسلاید شو

رویداد ایده تا کارآفرینی، برنامه ای برای پیشرفت شرکت ها

 

 

لیلی آقائی، مدیر خدمات تخصصی پارک علم و فناوری یزد، در مصاحبه ای با روابط عمومی این پارک از برگزاری رویداد ایده تا کارآفرینی فصل تابستان در دو هفته متوالی و طی چهار روز خبر داد.

آقایی توضیح داد:«در این دوره از رویداد ایده تا کارآفرینی، موضوعاتی از قبیل آشنایی با زیست بوم فناوری، قوانین شرکت های دانش بنیان و فناور، نظام مالی و مالیاتی، تجاری ‎سازی و بازار بین‎ الملل، معرفی تسهیلات و تأمین مالی شرکت ‎ها، امور حقوقی، آشنایی با سامانه اقبال و… ارائه خواهد شد».

وی با بیان اینکه رویداد ایده تا کارآفرینی یکی از برنامه‌ های توانمندسازی پارک علم و فناوری یزد است که از سالیان پیش به صورت دوره‌ ای و فصلی برگزار می‌ گردد، هدف از این برنامه را آشنایی شرکت‎ های عضو این پارک با اصول اولیه و الزامی راه‌ اندازی کسب و کار و عناصر زیست بوم فناوری و نوآوری دانست تا پیش از ورود گسترده به جامعه صنعتی، با الفبای آن آشنا گردیده و با آمادگی بیشتری مسیر کسب و کار خود را طی نمایند.

وی تأکید کرد حضور در این رویداد برای هسته‎ ها و شرکت‌ های پیش رشد پارک الزامی بوده و اخذ مدرک این دوره برای تبدیل وضعیت آن ها از سطح پیش رشد به رشد ضروری خواهد بود. همچنین نیاز است مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره شرکت‌ ها در این دوره حضور داشته باشند.

 

🔸 با ما در پیامرسان ایتا همراه باشید.

▶️ https://eitaa.com/Ystp_ir