اخبار, اخبار, اسلاید شو

دستاورد یک شرکت دانش بنیان یزدی در راستای بهینه‌سازی مصرف انرژی

#خبر #دستاورد

💠 افزایش بازدهی کولر و کاهش مصرف برق؛ دستاورد یک شرکت دانش بنیان  یزدی در راستای بهینه‎سازی مصرف انرژی

متخصصان یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری یزد موفق به طراحی و تولید فرآیندهایی شده‎اند که ضمن کمک به کاهش 25 درصدی برق در کولرهای آبی، بازدهی کولرها را نیز در روزهای گرم تابستان بیش از 30 درصد افزایش می‎دهد.

علی اصغر مهرآوران، مدیر عامل شرکت آتی بین فناور ایساتیس، در گفتگو با روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، ضمن اشاره به بحران مصرف برق، گرمای طاقت‌فرسا و نیز معضل همیشگی بازدهی پایین در سیستم کولرهای آبی، طراحی و تولید این محصول را گامی مؤثر در جهت کنترل و مدیریت بهینه مصرف آب و انرژی برق دانست.

به گفته مدیر عامل این شرکت، در این فرآیند با تغییر سیم‎پیچی موتور کولر، تبدیل موتور از حالت تک فاز به سه فاز و همچنین نصب اینورتر مخصوص که توسط شرکت طراحی و ساخته شده است، قابلیت تغییر دلخواه دور و سرعت موتور و کنترل کامل کولر از راه دور نیز به آن افزوده می‎شود.

مهرآوران با اشاره به استقبال خوب بازار مصرف از این محصول جدید اظهار داشت: «قطعا نوآوری‌های فنی و فناوری‌های جدید می‎توانند به کاهش مؤثر مصرف در حوزه آب و برق کمک نموده و شرکت‌های دانش بنیان نقش تعیین‎کننده‎ای در این مسیر خواهند داشت».

شرکت آتی بین فناور ایساتیس در پردیس زیست فناوری پارک علم و فناوری یزد استقرار داشته و گواهینامه دانش بنیان خود را در سال 1399 اخذ نموده است

.

🔸 با ما همراه باشید

▶️ https://eitaa.com/Ystp_ir