اخبار, اخبار, اسلاید شو

حضور رئیس پارک علم و فناوری یزد در نشست شورای مراکز رشد فناوری همکار با پارک علم و فناوری یزد

«توان‌افزایی و شبکه‌سازی از اهداف راهبردی شورای مراکز رشد همکار با پارک علم و فناوری یزد»

سید حبیب الله میر غفوری رئیس پارک علم و فناوری یزد با حضور در نشست شورای مراکز رشد فناوری همکار با پارک علم و فناوری یزد، توان‌افزایی و شبکه‌سازی و اشتراک تجارب در جهت توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری استان یزد را از جمله اهداف راهبردی انجمن این شورا در پارک علم و فناوری یزد دانست.

وی در آغاز سخن با گرامیداشت یاد شهدای خدمت، تلاش‌های بی‌وقفه رئیس جمهور شهید در حمایت و توسعه اقتصاد دانش بنیان را برجسته دانسته و بر لزوم ادامه این مسیر تأکید نمود. همچنین حضور اعضای جدید در نشست‌های فصلی این شورا را امیدآفرین دانست و اظهار داشت توسعه فناوری و نوآوری در یک زیست‌بوم، حاصل همکاری همه طرف‌های دخیل است و به همین دلیل تلاش برای توسعه این زیست‌بوم در درجه نخست الویت و اهمیت قرار دارد.

رئیس پارک علم و فناوری با تشکر از میزبانی دانشگاه میبد در این نشست، تلاش برای آشنایی و حل مشکلات مراکز رشد همکار و وابسته به پارک را از دیگر اهداف این شورا دانست.

میرغفوری همچنین این پارک را از مجموعه‌های پیشگام در توسعه شبکه همکاران حوزه فناوری و نوآوری دانست و اذعان داشت تمام تلاش این پارک در جهت توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری بوده و با قوت و قدرت این مهم را در دستورکار خود قرار داده است.

 

🔸 با ما در پیامرسان ایتا همراه باشید.

▶️ https://eitaa.com/Ystp_ir