اخبار, اخبار, اسلاید شو

ضرورت همگرایی و تعامل تشکلهای مردمی با دستگاه‌های دولتی در مسیر توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری

 

ضرورت همگرایی و تعامل تشکل‎های مردمی با دستگاه‌های دولتی در مسیر توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری

به گزارش روابط عمومی پارک علم وفناوری یزد، دکتر سید حبیب الله میرغفوری، در دیدار هیأت رئیسه انجمن نوآوری و توسعه فن آوری استان بر ضرورت تقویت تعاملات طرفین در راستای توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری استان تاکید کرد.

رئیس پارک علم وفناوری یزد، با اشاره به ظرفیت‎ها، توانمندی‎ها و دستاوردهای پارک علم و فناوری یزد، انجمن‎های تخصصی مردم نهاد را بازوی اجرایی قوی در جهت انتقال و انعکاس مسائل و معضلات و مطالبه‎گری دانست و بر علاقمندی پارک علم و فناوری یزد در توسعه مناسبات تأکید کرد.

در ادامه دکتر پورسراجیان، رئیس هیات مدیره انجمن نوآوری و توسعه فن آوری استان یزد نیز در این دیدار ضمن قدردانی از میزبانی هیأت رئیسه پارک علم و فناوری یزد، به تشریح سیاست‎های انجمن در دوره جدید کاری پرداخت. وی، این انجمن را متعلق به همه فعالان زیست‎بوم استان دانست و بر شبکه‎سازی بین عناصر گوناگون فعال در زیست بوم به عنوان یکی از راهبردهای اساسی تقویت حوزه اقتصاد دانش بنیان در استان تاکید نمود.

در این جلسه که با حضور اعضای هیأت رئیسه پارک علم و فناوری یزد و هیات مدیره انجمن برگزار شد، مقرر گردید مقدمات لازم در راستای شکل گیری چارچوب همکاری ها و همچنین انعقاد تفاهم نامه همکاری در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم گردد.

 

🔸 با ما همراه باشید.

▶️ https://eitaa.com/Ystp_ir