اخبار, اسلاید شو, گزارش تصویری

برگزاری دومین نشست شورای دبیران مناطق حراست پارک‎های علم و فناوری کشور در یزد

 

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، دومین نشست شورای دبیران مناطق حراست پارک‎های علم و فناوری کشور با حضور دکتر صفری رئیس اداره پارک‌های علم و فناوری مرکز حراست وزارت علوم و دبیران مناطق شش گانه کشور برگزار شد.
در ابتدای این نشست دکتر سید حبیب الله میرغفوری رئیس پارک علم و فناوری یزد، ضرورت توجه ویژه به پارک علم و فناوری و شرکت‌های مستقر در پارک را یادآوری و تصریح کرد: تنها راه پیشرفت کشور در حوزه فناوری توجه ویژه به پارک‌های علم و فناوری می‌باشد و این موضوع در کلان کشور نیز بارها مورد توجه مسئولین بوده به گونه‌ای که نگاه رهبر معظم انقلاب به این حوزه معطوف بوده است.
دکتر میرغفوری با اشاره به فعالیت شرکت‎های دانش بنیان در پارک یزد اظهار داشت: ۵۶۰ شرکت اعم از هسته‎های فناور تا شرکت‌های پسارشد در پارک یزد مستقر می‎باشند که زمینه اشتغال بیش از 4 هزار نفر را فراهم کرده است.
در ادامه این نشست دکتر صفری، ارتباط پارک با صنعت را زمینه‎ساز تولید ثروت عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: جایگاه پارک علم و فناوری در کشور باید تببین شود، تببین جایگاه پارک می‎تواند منجر به ایجاد اشتغال شود.
وی گفت: پارک علم و فناوری یزد جزء پارک های پیشرو و موفق و امید بخش در کشور است که این مرهون تلاش و پیگیری‎های مستمر مجموعه آن از مدیریت تا پرسنل می باشد.
در پایان نیز بازدیدی از شرکت‌های این پارک و آشنایی با ظرفیت‌های آنان صورت گرفت.

🔸 با ما همراه باشید.

▶️ https://eitaa.com/Ystp_ir