اخبار

نشست معرفی خدمات تجارت بین المللی در پارک علم و فناوری یزد

 

نشست معرفی خدمات شرکت پویا اندیشان راه ابریشم در حوزه واردات و صادرات در روز سه‌شنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۲ در پارک علم و فناوری یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، در این نشست دکتر نصیری‌زاده، معاون خدمات فناوری، قویدل، مدیر روابط بین الملل پارک علم و فناوری یزد ، مدیران و مسئولان شرکت پویا اندیشان راه ابریشم و جمعی از مدیران عامل شرکت‌های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری یزد حضور داشتند.

در ابتدای این نشست میرزاخانی، مدیر عامل شرکت پویا اندیشان راه ابریشم، ضمن معرفی خود به ارائه خدمات شرکت  در حوزه صادرات و واردات پرداخت و وظایف شرکت خود را در این حوزه تشریح نمود.

در ادامه این نشست دکتر نصیری‌زاده ضمن خوش آمد بر اهمیت حوزه صادرات و واردات برای شرکت‌های فناور و دانش بنیان تاکید کرد و به تشریح اهمیت این موضوع پرداخت.

وی از شرکت‌های دانش بنیان خواست تا با پیگیری و تداوم، سعی در معرفی خود به بازارهای هدف داخلی و خارجی داشته باشند تا بدین ترتیب سبب توسعه و گسترش حوزه کاری خود شوند و بتوانند گامی مهم در جهت پیشرفت کشور در حوزه علم و دانش و فناوری بردارند.

گفتنی است در پایان این نشست شرکت‌های فناور و دانش بنیان ضمن معرفی خود به تشریح حوزه کاری خود پرداختند و سوالات خود را در مورد حوزه صادرات و واردات مطرح کردند.

شایان ذکر است، شرکت پویا اندیشان راه ابریشم یکی از شرکت های دانش بنیان موفق کشور در حوزه صادرات و واردات است.