اخبار

حضور معاون خدمات فناوری پارک علم و فناوری یزد در شورای راهبری خوشه کاشی و سرامیک

اولین جلسه شورای راهبری خوشه کاشی و سرامیک توسط کارگزار فن بازار منطقه‌ای استان یزد با حضور دکتر دهقان بنادکی، رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد؛ دکتر نصیری زاده، معاون خدمات فناوری پارک علم و فناوری یزد؛ نیک سیرت، مدیر فن بازار منطقه‌ای استان یزد؛ رضایی، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد و جمعی از مدیران شرکت‌های فناور و دانش بنیان فعال در حوزه کاشی و سرامیک در پارک علم و فناوری یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، در ابتدای این نشست مهندس توکلی، مدیر عامل مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران و کارگزار تخصصی فن بازار منطقه‌ای استان یزد، به ارائه گزارش عملکرد سال 1401 خوشه کاشی و سرامیک و همچنین برنامه‌های پیش بینی شده برای سال 1402 پرداخت.

دکتر نصیری زاده نیز در این نشست، ضمن تشکر از دعوت خوشه کاشی و سرامیک، تعامل و هم افزایی بین عناصر مختلف زیست بوم نوآوری استان بویژه خوشه های صنعتی با پارک علم و فناوری یزد را مهم دانست. همچنین در این نشست نیک سیرت به ضرورت جهت دهی برنامه های خوشه کاشی و سرامیک در راستای توسعه بازار این صنعت و رفع چالش‌ها و نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی کاشی و سرامیک اشاره کرد.

مدیر فن بازار منطقه ای استان به برگزاری رویداد «تانا» در استان یزد اشاره کرد و از فعالیت حوزه کاشی و سرامیک خواست تا در این رویداد مشارکت داشته باشند.

در ادامه این نشست هر یک از شرکت های فناور و دانش بنیان به بیان دیدگاه های خود در رابطه با خوشه کاشی و سرامیک پرداختند.

در پایان دکتر دهقان بنادکی ضمن تبریک انتخاب دکتر نصیری زاده به عنوان معاون خدمات فناوری پارک علم و فناوری یزد، از آمادگی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد برای اجرایی شدن برنامه‌های پیش بینی شده در حوزه خوشه کاشی و سرامیک در سال 1402 خبر داد.