اخبار

برگزاری جلسه بررسی و تسهیل روند پرداخت تسهیلات حمایتی تبصره 16 در پارک علم و فناوری یزد

جلسه بررسی و تسهیل روند تسهیلات تبصره 16 در پارک علم و فناوری یزد، با حضور دکتر نصیری زاده، معاون خدمات فناوری و نوآوری پارک، مدیران پردیس های فناوری، نماینده استانداری یزد و کارشناسان بانک صادرات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، در ابتدای این جلسه، دکتر نصیری زاده اظهار داشت: باتوجه به سهمیه داربودن پارک علم و فناوری یزد در بانک صادرات و تخصیص اعتبار از سوی معاونت اقتصادی استانداری یزد به پارک علم و فناوری به مبلغ 76 میلیارد تومان، تمام تلاش معاونت فناوری پارک این است که روند جذب اعتبارات و اخذ این تسهیلات را تسریع بخشیده و از شرکت ها حمایت نماید.

در ادامه، تولایی، نماینده معاونت اقتصادی استانداری افزود: استاندار یزد اهتمام ویژه ای به شرکت های فناور و دانش بنیان داشته و برحمایت و رسیدگی به درخواست ها، موانع و مشکلات این شرکت ها تاکید ویژه ای وجود دارد.

مهندس رهنما، کارشناس معاونت اعتباری بانک صادرات، در ارتباط با پرداخت تسهیلات تبصره 16 اظهار داشت: در مجموعه بانک صادرات برای حمایت از حوزه دانش بنیان اداره مستحکمی وجود دارد اما لازم است شرکت های دانش بنیان و فناور نیز شرایط بانک ها را ملاحظه کرده و همکاری های لازم را داشته باشند.

گفتنی است شرکت های حاضر در این جلسه نیز به بیان دیدگاه ها و مسائل مورد نظر پرداخته و پرسش های خود را در خصوص روند دریافت تسهیلات تبصره 16  مطرح کردند.