اخبار

موفقیتی دیگر برای شرکت های پارک علم و فناوری یزد: اخذ گواهی صلاحیت استاندارد توسط شرکت آرا پژوهان امین

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، آزمایشگاه شرکت آرا پژوهان امین با حضور مدیر کل اداره استاندارد استان یزد و جمعی از کارشناسان این سازمان و مهندس باقی، مدیر پردیس زیست فناوری پارک علم و فناوری یزد افتتاح گردید.

در این مراسم، به مناسبت فرا رسیدن ۹ ژوئن، روز جهانی “تایید صلاحیت” با شعار “اعتبار بخشی، حمایت از آینده تجارت جهانی”، شرکت آراپژوهان امین یزد، به عنوان یکی از آزمایشگاه های همکار شبکه استاندارد کشور معرفی شد.

مطهری، مدیرکل استاندارد استان یزد، در خصوص نحوه اخذ گواهینامه صلاحیت اظهار داشت: پس از طی مراحل بازرسی و ارزیابی توسط کارشناسان سازمان ملی استاندارد و مرکز ملی تایید صلاحیت ایران(NACI)، از ابتدای پارسال تاکنون 9 آزمایشگاه موفق به دریافت گواهی نامه های تایید صلاحیت آزمایشگاه بر اساس استانداردINSO-ISO-IEC17025 شده اند.

وی افزود: شرکت دانش بنیان آراپژوهان امین یزد نیز به عنوان یک آزمایشگاه تخصصی حوزه میکروبیولوژی و بیوتکنولوژی با کسب امتیازات لازم، موفق به اخذ این گواهینامه از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در زمینه میکروبیولوژی غذایی، آرایشی و بهداشتی، شوینده ها و سلولزی شده است.

شایان ذکر است، شرکت آراپژوهان امین یزد، از سال 1396 در راستای تولید دانش فنی و کمک به انجام خدمات آزمایشگاهی و ایجاد واحدهای تحقیق و توسعه در صنایع مرتبط، اعم از صنایع غذائی، سیستم های تصفیه فاضلاب، آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی، کاشی و سرامیک، ضدعفونی کننده ها، نانو مواد، گیاهان داروئی و … در پارک علم و فناوری یزد فعالیت می نماید.