اخبار

پیام رئیس پارک علم و فناوری یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس

دکتر سید حبیب ا… میرغفوری، رئیس پارک علم و فناوری یزد، در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به عموم مردم، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و یادگاران جنگ تحمیلی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

این جنگ هشت ساله و این دفاع مقدّس، از بزرگ‌ترین افتخارات ملّت ایران بود. (مقام معظم رهبری)

دوران دفاع مقدس مقطع بی‌نظیری در تاریخ کشور ماست و نمایانگر جنبه‌های مختلفی از ایثار و فداکاری در یک جامعه می‌باشد.

۳۱ شهریور ماه، آغاز هفته دفاع مقدس و یادآور از خود گذشتگی‌ها و رشادت‌های دلاور مردان سرزمین مقدس ایران در حراست از خاک و ناموس وطن است و یادآور دورانی است که رزمندگان ما در سخت‌ترین شرایط بر پیشرفته‌ترین قدرت‌های نظامی پیروز شدند.

و امروز ما شاهد به ثمر نشستن تلاش‌ها و مجاهدت‌های شیرمردان سرزمین مان در طول ۸ سال جنگ تحمیلی هستیم و افتخارآفرینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های مختلف علم و فناوری، صنعت، دانش بنیان و… به تماشا نشسته‌ایم.

و همچنین نظاره‌گر تلاش‌های بی‌وقفه جوانانی هستیم که تمام توان خود را به کار گرفته‌اند و همچون رزمندگان دفاع مقدس بر تمام سختی‌ها و تحریم‌ها غلبه کرده‌اند و قله‌های موفقیت را با علم و دانش و تخصص خود درنوردیده اند.

بی تردید هفته دفاع مقدس به فرموده مقام معظم رهبری« از بزرگترین افتخارات ملت ایران است» و فرصت ارزشمندی است که ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های رزمندگان، ایثارگران و شهدای هشت سال دفاع مقدس، از آنان درس‌های زیادی بیاموزیم و این آموزه‌ها را که روشن ‌بخش مسیر ماست، به کاربندیم.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و تعظیم در برابر مجاهدت‌های شهدا، آزادگان، رزمندگان و ایثارگران دلیر کشور مقدسم ایران، از خداوند متعال برای تمام کسانی که در راه آبادانی و علم و دانش این مرز و بوم گام برمی‌دارند، خیر و برکت در کار و زندگی‌شان را مسئلت دارم.