اخبار

نشست مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی با رئیس و اعضای هیات رئیسه پارک علم و فناوری یزد

این نشست با حضور دکتر میرغفوری، رئیس و اعضای هیئت رئیسه پارک علم و فناوری، دکتر صالحی، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، دکتر ابراهیمی، رئیس دفتر ارتباط با صنعت و دکتر مورکیان، مدیر جدید مرکز فناوری سلامت یزد، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، دکتر میرغفوری ضمن خوش آمد و تبریک به رئیس جدید مرکز فناوری سلامت، از وی خواست تا با نیرویی مضاعف در جهت توسعه همکاری‌ها تلاش کند و با بینش و تفکر به راه خود ادامه دهد.

وی همچنین ضمن تشکر از همراهی و تلاش دانشگاه علوم پزشکی یزد، بر ظرفیت‌های دانشگاه علوم پزشکی و بخش سلامت تاکید کرد و از آنان خواست تا زیر ساخت مناسب جهت استقرار شرکت‌ها را تامین نمایند تا شرکت‌های نوپا و آینده ساز بتوانند در بخش سلامت مشغول به فعالیت شوند و سبب ارتقا و پیشرفت بخش سلامت استان و کشور شوند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی از تمامی مدیران و مسئولان پارک تشکر و خاطرنشان کرد: همکاران ما در پارک علم و فناوری یزد، همیشه یاریگر ما در بخش سلامت بودند و هرجا که به کمکی در این حوزه نیاز داشتیم از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

دکتر صالحی به تشریح برنامه های توسعه زیرساخت در این مرکز پرداخت و بر استفاده از ظرفیت‌های ستاد نوفاد و اعتبارات استانی برای گسترش این زیرساخت‌ها تاکید کرد.

وی همچنین افزود: درخواست ما از مجموعه پارک علم و فناوری این است همچنان که تا به امروز حامی شرکت ها و یاریگر ما در موانع، مشکلات و رفع نیازها بوده است، بیش از پیش از شرکت‌های بخش سلامت حمایت کند.

گفتنی است در پایان این نشست، مشکلات و مسائل بررسی و راهکارهایی جهت رفع مشکلات و موانع مطرح شد و مسئولین و مدیران بر ادامه جلسات هماهنگی و همفکری میان مدیران عالی دو دستگاه تاکید کردند.