اخبار

میزبانی از سه رویداد نوآوری ملی در پارک علم و فناوری یزد

رئیس پارک علم و فناوری یزد در تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۲ این سازمان، به میزبانی از سه رویداد مهم و ملی حوزه نوآوری و فناوری در پارک علم و فناوری یزد در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد.

 

دکتر سید حبیب الله میر غفوری با اشاره به ضرورت و اهمیت توسعه در ارتباطات و انتقال و اشتراک تجارب در میان پارک های علم و فناوری و همچنین سابقه عضویت پارک علم و فناوری یزد در انجمن پارک ها و مراکز رشد ایران، یزد را به عنوان مرکز برگزاری دومین اجلاس سراسری پارک های فناوری، مراکز رشد و سازمان های  نوآور در آبان‌ماه سال جاری معرفی کرد.

 

علاوه بر این، با پیگیری های به عمل آمده و با توجه به اثربخشی و کارآمدی جشنواره ملی ایده های برتر که از نوآوری های پارک علم و فناوری یزد محسوب می‌شود و علی رغم تعطیلی چند ساله آن، پانزدهمین رویداد نیز در سال جاری و با گستره ای در سطح ملی در استان یزد برگزار خواهد شد.

 

دکتر میرغفوری ادامه داد: با توجه به تجربه موفق مسابقات ابداعات و ابتکارات دانش آموزی در سال گذشته که با استقبال و نام نویسی بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز در مرحله نخست و حضور بیش از 1000 میهمان در یزد برگزار شد؛ از اجرای این رویداد در گستره ای وسیع تر و با عمق و غنا و محتوای قوی‌تر در سال جاری خبر داد.