اخبار

معاون آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیر عامل کشور در بازدید از پارک علم و فناوری یزد: به توان و ظرفیت موجود در شرکت های فناور و دانش بنیان ایمان داریم.

معاون آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیر عامل کشور روز یکشنبه مورخ 7 آبان ضمن حضور در پارک علم و فناوری یزد و نشست با شرکت های فناور و دانش بنیان از نزدیک با برخی از دستاوردهای این شرکت ها آشنا شد.

در ابتدای این نشست، رئیس پارک علم و فناوری یزد ضمن خوشامدگویی به حاضرین، فعالیت اکثریت شرکت های فناور و دانش بنیان مستقر در پارک را هم‌راستا با حوزه های پدافند غیر عامل کشور دانست. دکتر میرغفوری جایگاه استان یزد در تولید محصولات و ارائه خدمات مرتبط با نیازهای حوزه پدافند غیر عامل کشور را شاخص دانست و بر اهمیت حمایت از شرکت های این حوزه تأکید نمود.

معاون آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیر عامل کشور نیز ضمن تشکر از میزبانی پارک علم و فناوری یزد، شرکت های فناور و دانش بنیان را دارای توان و ظرفیت فوق العاده ای دانست که می توانند رفع کننده بخش مهمی از نیازهای کشور در حوزه پدافند غیر عامل باشند.

دکتر کلهر از آمادگی سازمان پدافند غیر عامل کشور برای حمایت از شرکت های فناور و دانش بنیان و رفع مشکلات شرکت ها گفت. معاون آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیر عامل کشور حضور در بین شرکت های فناور و دانش بنیان را فرصت مغتنمی دانست که به آشنایی با آخرین دستاوردهای شرکت های فناور و دانش بنیان کمک می کند تا پس از این آشنایی بتوان برای رفع نیازهای حوزه پدافند غیر عامل از ظرفیت آن ها استفاده کرد.

در ادامه این نشست هر یک از شرکت ها به معرفی محصولات و خدمات خود در حوزه پدافند غیر عامل کشور پرداختند. در پایان مقرر شد تمام مسائل و مشکلات مطرح شده و همچنین کاتالوگ محصولات و خدمات ارائه شده توسط پارک علم و فناوری یزد جمع بندی و به سازمان پدافند غیر عامل کشور ارسال شود.