اخبار

سخنان دبیر علمی سومین کنفرانس ملی انجمن

سومین کنـفرانس ملی انجمن علمی پـارک‌های فنـاوری و سازمان‌های نـوآوری ایـران با عنـوان توسعه نـوآوری منطقه‌ای، نقش دولت، دانشگاه، بخش خصوصی و جامعه، به میزبانی پارک علم و فناوری یزد در 17 الی 18 آبان ماه امسال در شهر یزد برگزار خواهد شد.

دکتر میر‌غفوری، رییس پارک علم و فناوری استان یزد و دبیر علمی سومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران اعلام کرد: پارک علم و فناوری یزد میزبان سومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران در تاریخ 17 الی 18 آبان سال جاری می‌باشد.

این کنفرانس میزبان جمعی از متخصصان، صاحب‌نظران و خبرگان بحث فناوری و نوآوری از سراسر کشور شامل: پارک‌های علم و فناوری، صندوق‌های پژوهش فناوری، مراکز رشد، شتاب دهنده‌ها، شرکت‌های دانش بنیان و فناور و همچنین مراکز تحقیق و توسعه‌ی صنایع بزرگ خواهد بود.

رییس پارک علم و فناوری یزد بر اهمیت این کنفرانس جهت ایجاد فرصت برای تعامل و شبکه سازی فعالان حوزه‌ی علم و فناوری اشاره کرد. همچنین در ادامه، بخش‌های مختلف کنفرانس شامل : ارایه‌ی مقالات، پنل‌های تخصصی و نمایشگاه حوزه‌ی دانش بنیان و فناور را برشمرد.

دکتر میرغفوری از همه‌ی افرادی که در حوزه فناوری و نوآوری فعالیت دارند، برای شرکت در کنفرانس نیز دعوت به عمل آورد. وی در پایان بر جاذبه‌های گردشگری شهر یزد نیز اشاره کرد و افزود:  این کنفرانس فرصت خوبی برای آشنایی با فرهنگ و میراث کهن شهر جهانی یزد خواهد بود.