اخبار

دورهمی شرکت‌های پردیس آی تی با معاونت خدمات فناوری پارک علم و فناوری یزد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد این جلسه با حضور دکتر نوید نصیری زاده، معاون خدمات فناوری و مدیران  و جمعی از شرکت‌های پردیس آی تی پارک علم و فناوری یزد در 2 مرداد ماه 1402 برگزار شد.

در ابتدای این نشست شرکت‌ها ضمن معرفی خود به بیان مسائل و مشکلات پرداختند و درخواست‌های خود را در حوزه‌های مختلف مطرح کردند.

لازم به ذکر است از جمله مسائل مطرح شده در این نشست، مسائل مربوط به حوزه بازار، امکانات زیرساخت‌ها، فضای استقرار، تسهیلات و… بود.

در ادامه این نشست دکتر نصیری زاده ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش، از مسئولین مربوطه برای برگزاری این نشست تقدیر و تشکر کرد و وجود این گونه نشست‌ها را لازمه پیشرفت در حوزه فناوری و نوآوری دانست و بر تداوم آن تاکید کرد.

شایان ذکر است معاون خدمات فناوری پارک علم و فناوری یزد در خصوص مسائل مطرح شده در این نشست به بیان دیدگاه‌های خود و همچنین ارائه راه حل پرداخت و از برگزاری مجدد جلسات منظم معاونت فناوری باشرکت ها به صورت هرماه یکبار خبر داد و گفت: برگزاری این گونه نشست‌ها سبب افزایش تعامل شرکت‌ها با پارک و با یکدیگر می‌شود و سبب می‌شود تا از مشکلات، موانع و درخواست شرکت‌ها آگاهی یابیم و برای رفع آن ها به ارائه راه حل بپردازیم تا این موانع برطرف و به درخواست‌ها سریع تر رسیدگی شود.

وی همچنین افزود: معاونت فناوری آمادگی دارد تا در جلساتی که شرکت‌ها نیاز به همراهی دارند، هر نوع همکاری لازم را داشته باشد و از شرکت‌ها درخواست کرد آن دسته از مدیران عاملی که آمادگی دارند، به عنوان مشاور با پارک همکاری نمایند.