اخبار

ثبت تمام مقالات پذیرفته شده کنفرانس آبان ماه در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)

سومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران در موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) تحت نمایه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، سومین کنفرانس ملّی انجمن علمی پارک های فناوری و سازمان‌های نواوری ایران با عنوان”توسعه نوآوری منطقه‎ای؛ نقش دولت، دانشگاه، بخش خصوصی و جامعه” با کد اختصاصی 17621-02230 در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) ثبت شده و تمامی مقالات پذیرفته شده کنفرانس در این پایگاه نمایه خواهند شد.

طبق قوانین و مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین دستورالعمل برگزاری همایش‌های علمی- پژوهشی، تنها کنفرانس‌هایی که در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) به ثبت رسیده باشند دارای اعتبار از نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند و فقط مقالات ارائه شده در کنفرانس‌ها و کنگره‌های نمایه شده در ISC دارای امتیاز پژوهشی در نمره پایان‌نامه و نیز مصاحبه دکتری هستند.

لازم به ذکر است این کنفرانس به میزبانی پارک علم و فناوری یزد و با مشارکت اجزای زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور به صورت حضوری و با سخنـرانان بـرجسته داخلی و فعالان نوآوری و فناوری کشور در تاریخ‌های 17 و 18 آبـان 1402 در شهر تـاریـخی یـزد بـرگزار می‌گردد.