اخبار

برگزاری سمینار «نگاهی نو به خودشناسی، از منظر روان شناسی و علوم رفتار» در ابرکوه

سمینار «نگاهی نو به خودشناسی، از منظر روان شناسی و علوم رفتار» در اردیبهشت ماه به همت پویش به سوی فردا در محل سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش ابرکوه با حضور جوانان علاقه مند برگزار شد.

در این جلسه دکتر محمد امین ضرابی، پزشک و نویسنده، به بیان نکاتی در مورد کتاب تالیفی خود با عنوان «اتاق تاریک فیل» پرداخت که جستارهایی در باب زندگی انسان را شامل می شود.

نویسنده این کتاب که در آستانه تجدید چاپ سوم است، در بخشی از صحبت های خود اظهار داشت: ما باید از چیزی که هستیم به چیزی که باید باشیم و الان نیستیم حرکت کنیم. فلذا باید خود را بیشتر و بیشتر بشناسیم.

وی افزود: این کتاب انسان را با جنبه های متنوع وجودی خود آشنا کرده و با بهره گیری از سخنان بزرگان علم و اندیشه، راهنمای انسان در این حیطه خواهد بود.

گفتنی است، کتاب اتاق تاریک فیل در 95 صفحه توسط نشر ملیکان در سال 1401منتشر شده است.

این سمینار سیزدهمین برنامه پویش به سوی فرداست که به همت مرکز رشد واحدهای فناور ابرکوه و با همراهی فرمانداری ابرکوه، آموزشکده فنی شریف ابرکوه، اداره کتابخانه های عمومی ابرکوه و پژوهشسرای دانش آموزی شهید میربقایی با هدف آشنایی با مباحث خودشناسی که مقدمه ای برای موفقیت های فردی است برگزار می شود.

لازم به ذکر است پویش به سوی فردا متشکل از افراد کارشناس علاقه مند به کتاب، گفتگو، تعالی فردی و توسعه شهر است که نسبت به برگزاری جلسات آموزشی، فرهنگ سازی در حوزه های مختلف با استفاده از نخبگان مهاجر شهر و به منظور تولید محتوای علمی در راستای ساختن فردایی بهتر تلاش می کند.