اخبار

برگزاری سمینار «آیا باید منتظر موفقیت در کسب و کار خود باشیم؟» در ابرکوه

 

به همت مرکز رشد واحدهای فناور ابرکوه سمینار« آیا باید منتظر موفقیت در کسب و کار خود باشیم » در محل سالن اجتماعات بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ابرکوه با حضور جوانان علاقه مند به حوزه کسب و کار برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، این جلسه با حضور دکتر سید محمود قیومی، دکترای مهندسی صنایع، معاون شرکت شهرکهای صنعتی استان فارس و مدیر گروه رشته صنایع موسسه آموزش عالی زند شیراز و با شرکت 51 نفر علاقه مند برگزار گردید.

در این جلسه دکتر قیومی به معرفی و بررسی شاخص هایی که نشان می دهد در میان مدت می توانیم به موفقیت کسب و کار نوپای خود امیدوار باشیم یا نه پرداخت. وی گفت: ایده خوب، تیم کاری مناسب، زمان بندی درست، سرمایه کافی، مدل کسب و کار نوآورانه همگی می توانند باعث موفقیت یک کسب و کار باشند ولی ارزش هر کدام از آن ها در مراحل مختلف رشد شرکت متفاوت است.

وی ضمن شمردن نقش ها و وظایف مدیر یک استارتاپ، بر افزایش آگاهی ها و دانش مدیران کسب و کارهای کوچک به طرق مختلف تاکید کرد و مشاوره گرفتن در حوزه های گوناگون و مختلف مرتبط را لازمه موفقیت دانست و از شرکت های نوپا خواست در زمینه آموزش و بهره گیری از مشاور به صورت جدی برنامه داشته باشند و بدانند که با تلاش در این زمینه آینده و موفقیت کسب و کار خود را بیمه می کنند.

در این برنامه، دکتر امیدپناه، معاون پژوهشی دانشگاه فنی حرفه ای یزد، مهندس عادل، ریاست دانشکده فنی شریف ابرکوه، برزگر، مدیر اداره کتابخانه های عمومی ابرکوه و قیومی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور ابرکوه حضور داشتند.

این سمینار در قالب رویدادهای پویش به سوی فردا  به همت مرکز رشد واحدهای فناور ابرکوه و با همراهی شهرداری ابرکوه، آموزشکده فنی شریف ابرکوه و اداره کتابخانه های عمومی با هدف آموزش و رشد شرکت های نوپا و در راستای تقویت آینده نگری در حوزه کسب و کارهای دانش پایه برگزار گردید.

لازم به ذکر است پویش به سوی فردا متشکل از افراد کارشناس علاقه مند به کتاب، گفتگو، تعالی فردی و توسعه شهر است که نسبت به برگزاری جلسات آموزشی، فرهنگ سازی در حوزه های مختلف با استفاده از نخبگان مهاجر شهر و به منظور تولید محتوای علمی در راستای ساختن فردایی بهتر تلاش می کند.