اخبار

افتتاح ساختمان جدید مرکز رشد واحدهای فناور ابرکوه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، ساختمان جدید مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری یزد در ابرکوه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، این افتتاحیه باحضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد، فرماندار ابرکوه، معاونین پارک علم و فناوری یزد، کلنک ساخت آن به زمین زده شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در ابتدای افتتاح این طرح در محل روضه الشهدا ابرکوه حضور یافت و با قرائت فاتحه نسبت به 285 شهید گرانقدر شهرستان ابرکوه ادای احترام کرد.

شاه حسینی، در این مراسم گفت: انتظار می رود با بهره گیری از کلیه ظرفیت های سازمانی و ضمن ارتباط مستقیم و مستمر با موسسات فناوری دیگر، در راستای ساماندهی و توسعه اقسام خدمات مورد نیاز در مسیر توسعه شرکت های فناور و دانش بنیان، برنامه ریزی و تلاش و نقش مطلوبی را در اکوسیستم نوآوری و فناوری استان ایفا نمایید.

در ادامه این مراسم، مسئولان پارک علم و فناوری یزد بر ظرفیت های مرکز رشد فناور ابرکوه تاکید کردند و افزودند: با توجه به رشد شرکت ها و همچنین تقاضاهای جدید پذیرش برای استقرار در مرکز رشد فناوری ابرکوه، تدارک زیرساخت های لازم برای استقرار و میزبانی از شرکت ها باید در اولویت کاری مدیران این مرکز فناوری قرار گیرد.

گفتنی است این ساختمان با زیربنای 1000 مترمربع با اعتباری بالغ بر 200/000/000/000 ریال و در زمین 2400 مترمربعی واقع در خیابان نظامیه ساخته و پس از افتتاح بیست دفتر کار استاندارد جهت استقرار واحدهای تابعه مرکز رشد ابرکوه به این مجموعه اضافه خواهد شد.

شایان ذکر است، تقویت اقتصاد دانش بنیان در ابرکوه، حل مشکل فارغ التحصیلان جویای کار، بسترسازی برای ماندگاری نخبگان در شهرستان، تلاش برای تسهیل تجاری سازی ایده ها، از اهداف اولیه توسعه مرکز رشد واحدهای فناور ابرکوه است.