اخبار

افتتاح ساختمان جدید مرکز رشد واحدهای فناور ابرکوه در هفته دولت

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، پیرو تفاهم نامه فرمانداری ابرکوه و پارک علم و فناوری یزد در خصوص واگذاری ساختمان قدیم فرمانداری ابرکوه به پارک یزد جهت تامین فضای کاری مناسب برای استقرار واحدهای فناور در ابرکوه، در گام اول 280 مترمربع از فضای موجود این ساختمان توسط پارک یزد تعمیر و بهسازی شد و در هفته دولت (شهریورماه 1402) هفت دفتر کار جهت استقرار شرکت ها تحویل مرکز رشد واحدهای فناور ابرکوه خواهد گردید.

همچنین همزمان با این افتتاحیه، آیین کلنگ زنی آغاز احداث ساختمان مرکز رشد ابرکوه در محل فرمانداری قدیم با حضور مسئولین استانی به زمین زده خواهد شد.

گفتنی است این ساختمان با زیربنای 1000 مترمربع با اعتباری بالغ بر 200/000/000/000 ریال و در زمین 2400 مترمربعی واقع در خیابان نظامیه ساخته و پس از افتتاح بیست دفتر کار استاندارد جهت استقرار واحدهای تابعه مرکز رشد ابرکوه به این مجموعه اضافه خواهد شد.

شایان ذکر است، تقویت اقتصاد دانش بنیان در ابرکوه، حل مشکل فارغ التحصیلان جویای کار، بسترسازی برای ماندگاری نخبگان در شهرستان، تلاش برای تسهیل تجاری سازی ایده ها، از اهداف اولیه توسعه مرکز رشد واحدهای فناور ابرکوه است.