اخبار

برگزاری کارگاه آموزشی« ایده تا کارآفرینی» با همکاری پارک علم و فناوری یزد در دانشگاه علم و هنر

کارگاه آموزشی« ایده تا کارآفرینی» با همکاری پارک علم و فناوری یزد در مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه علم و هنر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، کارگاه آموزشی« ایده تا کارآفرینی» با موضوع مالکیت فکری و ثبت برند توسط کارشناس مالکیت فکری و آشنائی با قوانین و مقررات پارک علم و فناوری، صندوق های حمایتی، شتابدهنده های حوزه کسب و کار توسط مدیر روابط عمومی و پردیس مراکز رشد اقماری پارک علم و فناوری یزد برگزار گردید.

در ابتدای این کارگاه، آیتیان، کارشناس مالکیت فکری پارک علم و فناوری یزد، به تشریح آشنایی با مالکیت فکری، چیستی اختراع، چیستی علائم تجاری، آشنایی با نشان‌های جغرافیایی، مالکیت ادبی هنری و نرم افزارها و قوانین آن ها پرداخت.

در این دوره آموزشی، قیومی، مدیر روابط عمومی و پردیس مراکز رشد اقماری پارک علم و فناوری یزد، در خصوص قوانین و مقررات عام و کاربردی حوزه کسب و کارهای فناورانه، هدف از ساختار بوجود آمده از سوی دولت برای حمایت از ایده های قابل اجرا در قالب پارک علم و فناری و شرکت های دانش بنیان و… مطالب کاربردی و سودمندی را برای اعضای هیأت علمی دانشگاه، کارکنان و دانشجویان صاحب ایده درمحل دانشکده فنی مهندسی و هنردانشگاه بیان نمود.

گفتنی است، در این دوره آموزشی اعضای هیأت علمی دانشگاه، کارکنان و دانشجویان صاحب ایده درمحل دانشکده فنی مهندسی و هنردانشگاه حضور داشتند.