اخبار, رویداد ها

برگزاری رویداد «سرمایه گذاری کراس» با حمایت پارک علم و فناوری یزد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، گروه تعاونی پیشگامان کویر با هدف ایفای نقش در راستای مسئولیت اجتماعی خود و کمک به بهبود وضعیت اکوسیستم استارتاپی و فراهم کردن بستر مناسب جهت رشد و توسعه این کسب و کارها در کل کشور و بوِیژه استان یزد، اقدام به برگزاری «رویداد سرمایه‌گذاری کراس(کشف، رشد، آموزش و سرمایه‌گذاری)» نموده است. این رویداد در نیمه دوم بهمن ماه سال جاری و با محوریت هوشمندسازی در زمینه‌های کسب‌و‌کار، صنعت، کشاورزی، گردشگری، حمل‌ونقل، سلامت، بازارهای مالی، آموزش، بازی‌سازی و تولید محتوا برگزار می‌گردد.

گفتنی است، در این رویداد تیم های برتر استارتاپی و دیگر کسب و کارهای فعال در زمینه محورهای رویداد که نیاز به جذب سرمایه دارند، وارد یک فرایند ارزیابی و آموزشی خواهند شد و در طی این مسیر و با کمک منتورهای باتجربه اقدام به آماده سازی یا بهبود طرح کسب و کار و ارائه خود خواهند نمود.

شایان به ذکر است که، شتابدهنده نوآوری پیشگامان کویر به عنوان یکی از اعضای شرکت تعاونی پیشگامان کویر و همچنین کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای استان یزد، درصدد است گامی مهم در ارتقاء سطح بهره وری فردی و سازمانی بردارد و سازمان های ایرانی را جهت حضور در عرصه رقابت جهانی آماده سازد. و با همین هدف عاملیت برگزاری این رویداد جذب سرمایه را بر عهده دارد.

مهلت ثبت نام: 15 در ماه

زمان برگزاری: نیمه دوم بهمن

لینک ثبت نام: gtpy.ir/demoday

کسب اطلاعات: ۰۳۵۳۸۳۰۱۷۶۱ – ۰۹۳۷۴۸۸۶۵۷۵