اخبار, رویداد ها

برگزاری دومین رویداد ملی معرفی نیازهای فناوری صنایع و دستگاه های اجرایی ” استان یزد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، دومین رویداد ملی”معرفی نیازهای فناوری صنایع و دستگاه های اجرایی ” استان یزد با هدف بهره گیری از دانش و ظرفیت های نوآوران، متخصصان، شرکت های فناور و دانش بنیان در رفع نیازها از طریق نوآوری و بومی سازی، سوم و چهارم اسفندماه در محل کارخانه نوآوری درخشان یزد برگزار خواهد شد.

در این رویداد که بیش از 100 نیاز و چالش فناورانه مطرح خواهد شد، نمایندگان صنایع کاشی و سرامیک، معدن، طلا و دستگاه های اجرایی در حوزه های شهری، آب و انرژی در قالب 13 میز پذیرای فناورانی هستند که قادر به رفع نیازها یا ارائه راهکار باشند.

گفتنی است برگزاری رویدادهای “معرفی نیازهای فناوری صنعت کاشی و سرامیک” در تاریخ سوم اسفند و “معرفی نیازهای فناوری شهرداری یزد” در تاریخ چهارم اسفند به صورت Reverse Pitch(چالش معکوس) از دیگر برنامه هایی است که درخلال برگزاری رویداد در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است که دومین رویداد ملی “معرفی نیازهای فناوری صنایع و دستگاه های اجرایی ” استان یزد با حمایت سنگ آهن مرکزی ایران، پارک علم و فناوری یزد، فن بازار ملی ایران، شهرداری یزد، شرکت شهرک های صنعتی یزد و توسط شرکت راهکار تجارت پویا سورنا(فن بازار منطقه ای یزد) برگزار خواهد شد.