اخبار

دکتر میرغفوری، رئیس پارک علم و فناوری یزد: ظرفیت های بزرگ بسیج مهندسین می تواند در خدمت توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری استان قرار گیرد.

نشست هم اندیشی مسئولان سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن با رئیس پارک علم و فناوری یزد در محل دفتر ریاست پارک علم و فناوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، دکتر میرغفوری، رئیس پارک علم و فناوری یزد در ابتدای این جلسه ضمن خوش آمد و خیر مقدم به میهمانان، خواستار پررنگ شدن فعالیت های این سازمان در مجموعه پارک علم و فناوری یزد و توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری استان از طریق اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شد.

وی همچنین افزود: سازمان بسیج مهندسین باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا بتواند در بعد تخصصی نیز فعالیت خود را به خوبی انجام دهد و با عملکرد به موقع و درست به عارضه یابی و احیای واحدهای راکد با کمک صندوق پژوهش و نوآوری پارک بپردازد.

در ادامه این نشست مدیران و مسئولان سازمان بسیج مهندسین ضمن تشکر، به معرفی خود و تشریح فعالیت‌ها و خدمات این سازمان پرداختند و از برنامه‌های مدون خود برای توسعه و پیشرفت استان گفتند.

گفتنی است، هدف از برگزاری این هم‌اندیشی معرفی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان و رده‌های زیر مجموعه آن به مجموعه پارک علم و فناوری یزد و همچنین هم‌اندیشی در زمینه نحوه همکاری متقابل پارک و بسیج مهندسین بود.

در پایان این هم‌اندیشی پس از طرح مسائل و موضوعات کاری از سوی مدیران هر دو مجموعه، قرار بر این شد تا فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و عارضه یابی به صورت همزمان با یکدیگر انجام شود تا شاهد رشد بیش از پیش واحدها در مجموعه پارک علم و فناوری باشیم.