اخبار, اسلاید شو, رویداد ها, رویدادهای آموزشی

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با امور مرتبط با قوانین کار برای شرکت های دانش بنیان و فناور (سلسله رویدادهای ایده تا کارآفرینی)

 

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با امور مرتبط با قوانین کار برای شرکت های دانش بنیان و فناور (سلسله رویدادهای ایده تا کارآفرینی)

 

دوره آموزشی آشنایی با امور مرتبط با قوانین کار برای شرکت های دانش بنیان و فناور (سلسله رویدادهای ایده تا کارآفرینی) با همت معاونت خدمات پارک علم و فناوری در تاریخ ۳ بهمن ماه برگزار شد.

 

سلسله رویدادهای ایده تا کارآفرینی این ماه با موضوع آشنایی با امور مرتبط با قوانین کار با حضور آقای روح اله زمانی رئیس محترم اداره کار استان یزد برای شرکتهای دانش بنیان و فناور برگزار گردید .این سلسه دوره ها از جمله موارد الزامی آموزش پارک علم و فناوری یزد برای شرکت های مراکز رشد و پیش رشد می باشد.این دوره در سالن آفرینش پارک علم و فناوری یزد برگزار گردید.

 

در این رویداد ذکر شد که کلیه کارفرمایان ، کارگران ، کارگاه ها ، موسسات تولیدی ،صنعتی ، خدماتی و کشاورزی مکلف به تبعیت از قانون کار جمهوری اسلامی ایران می باشند.

 

ضمنا در این نشست بند چهار اصل چهل و سوم و بند شش اصل دوم و اصل نوزدهم ، بیستم و بیست و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران کاملا تشریح داده شد و تعاریف قرارداد کار و شرایط اساسی انعقاد آن، مبحث حق السعی و خاتمه قرارداد نیز گفته شد .

 

 

🔸 روابط‌عمومی پارک علم و فناوری یزد

 

▶️ https://eitaa.com/Ystp_ir

 

🔸 باما همراه باشید.