توسط یکی از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری یزد

به گزارش روابط عمومی پارک، این مرکز علاوه بر امکانات و مزایای برتر و بهتر نسبت به دیگر سیستم های خارجی و داخلی، از لحاظ خدمات پس از فروش نیز پشتیبانی کاملی را ارائه می دهد زیرا دارای خدمات پس از فروش 24 ساعته و آنلاین می باشد. همچنین در عرصه امکانات و مزایا نیز TeleBox از تمامی رقبای داخلی و خارجی خود بسیار کاملتر و بهتر به نظر می رسد.

گفتنی ست علاقمندان برای آگاهی از کلیه امکانات TeleBoxو خدمات پس از فروش و مرکز ملی مشاوره ویپ می‌توانند به سایت رسمی گروه مهندسی سپهر به آدرس:www.SepehrEG.com مراجعه فرمایند.

  • ۲۰ آذر, ۱۳۹۲