داریوش پورسراجیان، رئیس پارک علم و فناوری یزد با اشاره به برنامه های پارک در راستای توسعه بازار صادراتی شرکت های فناور گفت: ارزش صادرات فناوری شرکت های پارک در سال 93 بالغ بر (2/45) دو و چهل و پنج صدم میلیون دلار بود که پیش بینی می شود این رقم در سال جاری به دو برابر افزایش یابد.
وی چین، هلند، مجارستان، آذربایجان، افغانستان، ترکمنستان، عراق و امارات متحده عربی را به عنوان عمده بازارهای هدف این محصولات معرفی کرد و افزود: شرایط پسا تحریم نقطه عطفی در توسعه صادرات محصولات فناوری است.
پورسراجیان ایجاد مرکز مبادلات فناوری در قطر، مرکز فناوری سرامیک و مشاوره های بین المللی را از اقدامات پارک جهت توسعه بازارهای بین المللی عنوان و اظهار امیدواری کرد: حوزه نفوذ محصولات تولیدی در پارک علم و فناوری در بازارهای بین المللی و منطقه روز افزون و برند محصولات پارک یزد به عنوان یک برند جهانی معرفی گردد.
  • ۱۹ مرداد, ۱۳۹۴