مدیرعامل شرکت صافات انرژی اظهار داشت: شناسایی بازار هدف و آگاهی به نیازهای بازار از عوامل اصلی موفقیت یک شرکت فناور محسوب می شود.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، شرکت صافات انرژی یکی از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری یزد است که از سال 1389 فعالیت خود را در زمینۀ ساخت و تعمیر قطعات نیروگاهی و صنعتی آغاز کرده است.
رضا جواد پور در خصوص چشم انداز این شرکت عنوان کرد: بزرگترین چشم انداز و برنامه شرکت در سال جدید، حضور در بازار بین المللی است که در حال حاضر این شرکت آمادگی دارد تا محصولات خود را بر اساس استانداردهای روز دنیا به بازار کشورهای آمریکا و آلمان ارائه کند.
وی ادامه داد: هر سال استراتژی شرکت متناسب با شرایط و موقعیت تدوین می شود که در سال جاری براساس این استراتژی، توانسته ایم نمونه های باکیفیت استاندارد و با قیمت قابل رقابت، تولید کرده و به بازارهای جهانی راه پیدا کنیم.
جوادپور افزود: تولید شیرهای کنترلی یکی از محصولات با تقاضای بالا در خاور میانه است که در نیروگاه های هسته ای و صنایع نظامی کاربرد دارد که به منظور بومی کردن دانش تولید این شیرها، با شرکت کره ای وارد مذاکره شده ایم که انشاالله در آینده بتوانیم این محصول را تولید کنیم.
وی نیروی انسانی را از مهم ترین عوامل در موفقیت و یا عدم موفقیت یک شرکت دانست و اظهار کرد: شرکت ها باید بتوانند خلاقیت نیروی انسانی را افزایش و در جهت رشد و ارتقای دانش آن ها گام بردارند.
مدیرعامل شرکت صافات انرژی با اشاره به اینکه در شرکت صافات انرژی مهارت گرایی بر مدرک گرایی اهمیت بیشتری دارد، بیان کرد: برگزاری دوره های آموزشی برای نیروهای شاغل در شرکت و استخدام نخبگان، ترکیبی از تجربه، خلاقیت و تلاش را در شرکت گرد هم آورده است.
رضا جوادپور در پایان در خصوص عملکرد پارک علم و فناوری یزد اظهار کرد: پارک نهادی است که بر اساس قوانین وزارت علوم اداره می شود و این قوانین منجر به ایجاد محدودیت هایی در عملکرد آن می شود اما پارک علم و فناوری یزد از لحاظ انضباط و پرستیژ کاری همچنین نقش حمایتی برای شرکت های مستقر، موفق عمل کرده است.

  • ۷ خرداد, ۱۳۹۶