شرکت سپهر سلامت

رزومه

معرفی

شرکت سپهر سلامت یکی از شرکت های هولدینگ گروه مهندسی سپهر در سال 93 با فرایند یک شرکت زایشی در شرکت مادر، شروع به کار کرد و از ابتدای مهرماه سال 94 مستقل شد. پس از پیگیری های چندماهه و با لطف حضرت حق، و با عنایت ریاست محترم پارک علم و فناوری یزد، مدیرعامل محترم و هیات مدیره صندوق پژوهش و فناوری استان یزد بالاخره این شرکت در بحث سرمایه گذاری مورد توجه صندوق پژوهش و فناوری یزد قرار گرفت و به عنوان اولین سرمایه گذاری خطرپذیر این صندوق شروع به کار کرد.
این شرکت با توجه به نیاز جامعه پزشکی و اولویت های موجود، اقدام به راه اندازی سامانه مدیریت مراکز درمانی و نوبت دهی پذیرش 24 با استفاده از تجربیات پزشکی پزشکان محترم، آخرین تکنولوژی های روز مخابراتی، زبان های برنامه نویسی و سامانه‌های ارزش افزوده نموده است .
این شرکت طرح فوق را که از سیستم های مخابراتی حرفه ای و پیشرفته بهره می برد به صورت ملی و با مجوز از سازمان نظام پزشکی، خدمات شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات زیرساخت انجام داده و با تحقیق و توسعه 3 ساله در عرصه پزشکی کشور، از نظرات پزشکان، مدیران عرصه درمانی و همچنین بیماران استفاده کرده است.

خدمات و محصولات

پذیرش 24 سامانه ای جهت مدیریت مرکز درمانی ( مطب یا کلینیک ) و نوبت دهی حضوری و الکترونیک، با فرآیند ساده، سریع و مستقل از مکان است. این سامانه نیاز به استقرار در محل مرکز درمانی نداشته و در عرض چند دقیقه راه اندازی شده و یک شماره تلفن نوبت دهی اختصاصی همراه با امکانات نوبت دهی با نرم افزار موبایل ( اپلیکیشن ) و یک آدرس اینترنتی برای نوبت دهی را به آن مرکز اختصاص می دهد که از آن لحظه امکان نوبت دهی از راه دور علاوه بر نوبت دهی حضوری برای پزشکان مقدور خواهد بود.
پس از راه اندازی سامانه، برای گرفتن نوبت نیازی به حضور بیمار در محل مرکز درمانی نبوده و با برقراری یک تماس تلفنی یا مراجعه به نرم افزار موبایل ( اپلیکیشن ) یا ورود به آدرس اینترنتی اختصاصی مرکز درمانی، فرآیند نوبت دهی به صورت گام به گام و از طریق یک منوی منشی تلفنی گویا و ساده شروع خواهد شد . بیمار پس از انتخاب تاریخ و ساعت مورد نظر خود، امکان ثبت درخواست نوبت را دارد و جهت تایید نهایی نوبت می تواند حق نوبت دهی الکترونیکی و حق ویزیت را نیز از طریق پرداخت تلفنی یا اینترنتی بپردازد.
مسئول مرکز درمانی یا پزشک بسته به نوع دسترسی خود در هر زمان که تمایل داشت می تواند با استفاده از صفحه مدیریتی از طریق اینترنت و یا در صورت عدم دسترسی به اینترنت از طریق نرم افزار موبایل به وضعیت نوبت های گرفته شده دسترسی پیدا کرده و حتی گزارشات مد نظر را دریافت کند.

اعضا

ابولفضل ساجدی

ابولفضل ساجدی

مدیر عامل